| Konferencja 21 maja 2009 na temat: "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"Redakcja fresh & cool market zaprasza do dyskusji o wadach i zaletach dystrybucji FMCG w Polsce. Najlepsi eksperci, ciekawe i kontrowersyjne opinie -  już 21 maja 2009  "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"Organizator: fresh & cool market;
 Partner Merytoryczny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Katedra Transportu; Partner Branżowy:PFPŻ, POHiD; Grupa docelowa: konferencja dla producentów, dystrybutorów i hurtowników żywności w Polsce;
 Miejsce: EXPO XXI, 21 maja 2009 Warszawa, Targi IFE; Liczba spodziewanych gości - 200 osób;
 Udział w konferencji jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.
 Potwierdź swoją obecność już dziś wysyłając e-maila na adres:  marketing@fcmarket.pl
 
 
 Program konferencji: 
 11.00–13.00 Panel dyskusyjny
 Dystrybucja a strategia producenta – którędy do klienta?
 Tezy do dyskusji:
 • Na ile dystrybucja wiąże się ze strategią marketingową wykreowaną przez przedsiębiorstwo?
 • Czy skala i charakter produkcji przedsiębiorstwa wpływają na wybór strategii dystrybucji?
 • W jakim stopniu wielkość asortymentu decyduje o wyborze kanałów dystrybucji?
 • Czy specyfika branży w znaczący sposób wpływa na budowę strategii dystrybucyjnej w przedsiębiorstwie?
 • Dystrybucja własna czy outsourcing?
 • Jak wygląda sytuacja outsourcingu usług dystrybucyjnych w Polsce?
 • Na ile jest to zjawisko powszechne? Dobre i złe strony obydwu rozwiązań.
 • Co daje własna dystrybucja w konfrontacji z konkurencją, ile kosztuje?
 • W jakim stopniu sprawna dystrybucja i logistyka dają przedsiębiorstwu przewagę konkurencyjną na rynku?
 
 Moderator panelu: Małgorzata Białasiewicz, redaktor naczelna miesięcznika fresh & cool market
 
 Uczestnicy panelu: producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, analitycy rynku, eksperci.
 13.00–13.15 Przerwa
 13.15–15.15 Panel dyskusyjny
 Czy istnieje polski model dystrybucji FMCG?
 • Czy wyniki uzyskane w I kwartale 2009 r. stanowią sygnał uzasadniający korektę strategii producentów i dystrybutorów na rynku FMCG?
 • Czy istnieje kultura dystrybucji w Polsce?
 • Czy klienci usług preferują wysoką jakość funkcjonowania fizycznych kanałów dystrybucji z zapewnieniem ciągłości sprzedaży?
 • Standardy w systemach dystrybucji.
 • Drogi rozwoju rynku hurtowego w Polsce.
 • Rynek hurtowy jest w trakcie dynamicznej konsolidacji. Co z tego wyniknie i jaki będzie jego ostateczny kształt?
 • Prognozy rozwoju rynku.
 
 Moderator panelu: prof. dr hab. Wojciech Paprocki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Transportu
 Uczestnicy panelu: dystrybutorzy, hurtownicy, producenci,
 analitycy rynku, eksperci.
 
 Udział w konferencji jest bezpłatny. Osoby zainteresowane uczestnictwem
 w konferencji prosimy o kontakt - p. Monika Jonczak:
 tel. 022 45 70 326, tel. kom. 512 14 81 01, marketing@fcmarket.pl
 Pobierz pełną informację o konferencji Fresh & Cool Market 
 
 pełna lista aktualności
 
 |