Webinarium „Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów”Efektywne zarządzanie procesem opracowywania i wdrażania nowych produktów w branży spożywczej – integracja i wykorzystanie danych.
Data: 9 grudnia o godzinie 10.00Cel
webinarium:
Rynek spożywczy jest niezwykle wymagający. Producenci, aby
skutecznie wychodzić naprzeciw nowym wymaganiom konsumentów, ale też być w
zgodzie z obowiązującymi regulacjami, muszą skracać czas potrzebny na rozwój
nowych produktów i szybciej wychodzić z nowymi propozycjami.
Webinarium skierowane do:
Przedstawicieli branży spożywczej, zajmujących się
cyfryzacją, opracowywaniem nowych produktów, zarządzaniem łańcuchem dostaw,
jakością, bezpieczeństwem i zrównoważonym rozwojem
Program:
Podczas webinarium skupimy
się na następujących zagadnieniach: - Trendy w branży spożywczej – od
strony ekonomicznej (rynek, marżowość) i nawyków konsumentów i producentów,
- Skuteczne agregowanie danych na
wielu etapach przygotowania produktów, z różnych jednostek organizacyjnych
(R&D, sprzedaż, kontrola jakości, łańcuch dostaw),
- Narzędzia do analizy danych. Nowości
technologiczne – sztuczna inteligencja w
branży spożywczej,
- Usprawnienie współpracy w całym
łańcuchu żywnościowym – producent, dostawca, dystrybutor, sieć handlowa Jak rozwiązanie Infor PLM for
Process pomaga w utrzymaniu kompletnych i aktualnych danych w całym
ekosystemie.
Podczas webinaru przedstawimy następujące rozwiązania
Infor dla branży spożywczej: Warunki uczestnictwa w webinarium:
Webinarium bezpłatne. Konieczna rejestracja na stronie
organizatora. Zarejestruj się już dziś! https://pages.infor.com/scm-webinar-innovation-in-the-food-industry-pl.html
Prelegenci:
Jacek Punda,
Senior Account Manager, Infor
Dzięki bogatemu doświadczeniu w dziedzinie zintegrowanych
systemów informatycznych oraz praktycznej znajomości metod automatyzacji
procesów produkcyjnych z powodzeniem wspiera klientów z branży spożywczej w ich
cyfrowej transformacji.
Grzegorz Rykaczewski, Analityk
sektora rolno spożywczego, Santander
Bank Polska
Absolwent studiów magisterskich na
Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego o specjalności Polityka
Międzynarodowa i Integracja Europejska oraz studiów doktoranckich w Kolegium
Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. W latach 2014-15 zajmował się
analizami rynku mięsa czerwonego w Departamencie Analiz Makroekonomicznych i
Sektorowych Banku Gospodarki Żywnościowej. Od 2005 do 2014 r. pracował w
Agencji Rynku Rolnego. Autor artykułów naukowych z dziedziny pomocy publicznej
w rolnictwie oraz kilkuset komentarzy, artykułów i informacji prasowych
dotyczących sytuacji na rynkach rolnych. Zwycięzca oraz zdobywca wyróżnień w
konkursie prognoz cen produktów rolnych, organizowanym przez dziennik
Rzeczpospolita.
Robert Wieprzkowicz-Rzewuski
Od ponad 25 lat związany z przemysłem spożywczym,
specjalizuje się w aplikacji i ewaluacji ekstraktów i aromatów spożywczych oraz
projektowaniu żywności. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w czołowych
firmach branży Flavours&Fragrance. Poza szkoleniami i doradztwem prowadzi dystrybucję
aromatów spożywczych. Jest również absolwentem WSET Wine&Spiritts Education
Trust, największej jednostki szkoleniowej zajmującej się edukacją w dziedzinie
wina i alkoholi mocnych. (https://warsztatyperfum.pl/, https://laboratoriumsmakuizapachu.pl/)
pełna lista aktualności
|