Almette Bez Laktozy – BEST PRODUCT 2021!Almette Bez Laktozy zajął 1. miejsce kategoria FOOD w plebiscycie BEST PRODUCT 2021 organizowanym przez portal Ofeminin.pl. Według testerek jest „Absolutnie pyszny”, ma „Jakość na medal” i zasługuje na słowa „Kupię go ponownie”. Serki z tej linii powstają na bazie oryginalnej receptury, z wyselekcjonowanych, naturalnych składników i polskiego mleka. To zapewnia im gwarancję najwyższej jakości oraz przyjemność smaku. Są niezmiennie delikatne i naturalnie lekkie!Kolejny rok z rzędu wybrane zostały najlepsze produkty w
ramach plebiscytu BEST PRODUCT, które podbiły serca użytkowniczek portalu
Ofeminin.pl. W tym roku w gronie laureatów znalazł się serek Almette w wersji
bez laktozy, który przez testerki został oceniony na piątkę i zebrał same
pozytywne opnie. 100% ekspertek jest zadowolonych z efektu testu serków Almette
Bez Laktozy i wszystkie zamierzają kupić go ponownie. Jak mówi Karolina Kaja
Gołuchowska: „Opinie naszych testerek to rzetelne źródło wiedzy, pomagają one
podejmować kobietom ich codzienne decyzje zakupowe. Gratuluję wszystkim
zwycięzcom i dziękuję, że jesteście częścią naszej społeczności".
Serki Almette Bez Laktozy są propozycją dla osób nie
mogących spożywać standardowych produktów mlecznych, ze względu na
nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie. Teraz osoby
zmagające się z nieefektywnym trawieniem laktozy, mogą bez ograniczeń cieszyć
się niepowtarzalnym smakiem Almette – śmietankowego i z ziołami – który
zachwyca najbardziej wyrafinowane podniebienia. „Warto o tym przypominać,
ponieważ wiele osób nadal uważa, że gdy z produktu coś zostanie usunięte,
zmienią się jego walory smakowe i zapachowe. Tymczasem obecność laktozy – lub w
tym wypadku jej brak – nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania, a co za
tym idzie przyjemność ze spożywania lubianego dotychczas nabiału” – tłumaczy
Jacek Wyrzykiewicz, PR & Services Manager Hochland Polska. I dodaje:
„Nagroda dla Almette Bez Laktozy to dowód na to, że na rynku brakowało tego
typu produktu, a wygrana w plebiscycie opartym na jego realnym testowaniu tylko
utwierdza nas w przekonaniu, że warto wsłuchiwać się w opinie konsumentów i
dynamicznie reagować na zmieniające się rynkowe trendy”.
|
pełna lista aktualności
|